Min alla <3- helg i Skåne!!

Home sweet home.
Har haft en UNDERBAR helg i Kristianstad.
Hunnit med hur mkt som helst och framförallt har va haft så jäkla roligt.

Träffat min favoriter familjen Lövquist jättemkt och fått kela med Max hur mkt som helst. Iaf tills Micke kom hem sen hugger han honom =)

Alla hjärtansdag var superbra. Våra älskade killar (mammas, linas och min J) hade fixat o donat med en underbar middag med båda f-rätt, h-rätt och efterrätt!

Förätten hade min J gjort och det var hjärtformade toasts:'



Peter hade gjort huvudrätten som bestod av vildsvins revben, älgkotletter, rådjursfile och hjort med kantarellris och tomat och basilika bröd. Har tyvärr inget kort.
Och Fille hade gjort efterrätten bestående av äppelpaj. Inte så fin till utseendet men god som fanken:



Sen bar det av ut till banken vid 1 och festade natten lång med världens bästa syster och hennes Fille.

Har så mkt mer o berätta men orkar verkligen inte nu.
Ni får några bilder så länge.


Får en snor-dreggel puss av världens goaste unge

   
Madde o fossing.           Mamma Fille Lina       Peter o Wilma är pömsiga


Världens två sötaste polacker!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej pajen såg inte så jättegod ut men ack vad skenet kan bedra. hade skit kul den kvällen förresten!! <3

2009-02-16 @ 18:45:54
Postat av: Emelie

Vilka söta toasts :-D.

Låter som en mysig helg!!

Själv längtar jag redan tills nästa helg (efter en arbetsdag) men det går ju faktiskt fort.

Ojj så trött jag är nu...

Många kramar!

2009-02-16 @ 21:17:42
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: mamsen

Kan intyga att vi hade världens bästa alla hjärtans dag. Och våra karlar var så duktiga. Allt var perfekt. God mat, god dricka och trevligt sällskap. Det får dom gärna göra om fast dom behöver inte vänta till nästa februari. Det går bra när som helst!!!!

2009-02-16 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0