Shopping brudar (och män)

Ha,ha. Mammas kommentarer i denna bloggen. Hon är som hon är.... sannerligen!! =)
Jag o J har precis blivit färdiga med makeovern i badrummet.
Typiskt oss, så fort en av oss fått lön så åker vi o shoppar till lägenheten.
Men fint blev det, eller för att citera min sambos kära mamma "så sketanes bra". Vilket hon säger till allt!!
Som vanligt orkar jag dock inte fota än. Dessutom ska en annan lampa med upp innan det är helt färdigt.

Wow, känns som vi börjar komma nånvart nu :)

Har ätit uuunderbart god mat. Skinklasagne. Viktväktarrecept of course.
Smarrigt enligt oss båda.

Nej, blir mest en massa goja ja skriver här nu känner jag.
har tusen andra saker som jag borde göra istället.
Läsa teori kanske.
Snart är det dax, snart ska denna kvinna köra bil !!


Här har ni brunetten. Do you like it?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0