Händelserik Fredag!!

Nu har jag varit och pussat och kelats och busat med Maxilian och hans mamma.
Fan vad dom är underbara. Världens bästa familj ;)

Sitter hemma hos mamsen nu och skulle lägga in bilderna från dagen men självkalrt passade inte mammas kamerasladd vår kamera och min egen ligger ju hemma.

Idag har de hänt mkt. Sov hos pappa inatt och farmor kom och hämtade mig kl halv elva och sen begav vi oss till doktorn. Väl färdig där blev det stan där jag mötte upp gulliga Emelie och ge henne klänningarna jag köpte på Gina. Bra att kunna hjälpa varandra så =) Vet ju hur hemskt det är att inte ha Gina eftersom jag själv bott här i 20 år :P
Efter det blev det stan med Ania och Max <3. Sen lunch hos dom och massa kel mys och gulande.
Nu ska jag bege mig in i duschen för halv åtta ska vi va hos Madde och Danne i Vä!!

Hatar mammas dator där det inte ens går o länka o sen är den seeeegare än segast.

Återkommer med mer på Söndag!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh men det betydde jättemycket för mig.

Invigde den gråa redan igårkväll på kalaset så den var jättenajjs.

Du kommer vara min privata Gina.shoppare framöver, hihi

Jag gillar deras leggings så jag kanske skickar bud med dig snart igen.

KrAAAAAM!!!!

2009-02-14 @ 19:55:41
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0