Kul värre!

Vem fan har bestämt att man ska gå upp i ottan o börja jobba?
Kan man/ alla inte börja jobba vid 10 tiden istället?
Att vakna av att klockan ringer 06.20 känns inte humant när man dom senaste morgnarna gått upp kl 10.30.
Nej fy fan. när jag blir stor ska jag ha ett jobb där man kan börja vilken tid man vill ( who am I kidding).


Idag är alltså jobb till klockan tolv som står på schemat sen blir det väl hem o ja, ta det lugnt ;)
Imorgon är det nyårsafton, vad ska vi göra för kul då: JOBBA NATT =/


It's all about the money, all about the dumdumdidadumdum..............




Gud vilket deppigt inlägg, jag förstår om ni inte orkat läsa ända hit :P


Kommentarer
Postat av: jenny

ja jag gillar dne

2009-12-30 @ 07:27:00
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0