Julkänsla och Skånetripp!!

Imorgon åker jag till mamma. Efter många om och men fick det bli så. Imorse hade jag bestämt att jag inte skulle åka men sen tänkte jag "va fan".



Har inget bättre för mig ändå. Mycket beror nog dessutom på att jag inte vill va ifrån J. Ja så är det.
Jag vet att man ska va ifrån avrandra men jag hatar det. Trots att han ibland går mig på nerverna och trampar mig på tårna så känns det inte rätt utan honom. Han är en del av mig <3
Utan honom är jag halv!!


På tal om nåt helt annat så måste jag säga att vårt kök är supermysigt nu. Jag köpte julgardnier på Ullared och en liten liten ljusstake som blev precis lagom i köksfönstret. Tyvärr kommer det inte till sin rätt här:


Det ser ju mycket mysigare ut i kvällsmörkret. Men om jag tog utan blixt blev det helsvart =(


Vi har avnjutit en supergod middag här hemma och sen har vi agerat chaufförer åt grannarna som har konstutställning i helgen på kulturhusets vind här i Jkpg.
Vad gör man inte för vännerna.


Tjuvåt lite innan bilden. Biffar, baconinlindad sparris, ugnsrostade grönsaker och J:s underbara Tzatziki.


Förresten bara måste jag visa en sak till vi köpte igår på Ullared. En ny kattlåda till Ossy som var så jäkla fräck och perfekt för oss som har kattlådan i ett hörn på toaletten:




Cool va? Ett rent nöje att skita här ;)


Hörs från Skåne. CIao o godnatt!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anki

ha det så mysigt nere i skåne :)

2009-12-04 @ 12:04:05
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: lina

haha det ser ut som en rymdkattlåda!

2009-12-04 @ 13:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0