Barnfamilj tog över lägenhet!

Long time no see och det har ju sina förklaringar.
Dom 2 senaste dagarna har varit fyllda med fullt ös =)
Min vän Ania och hennes man var här o hälsade på med sin lilla 1-åring Maximilian.
Söt som socker o vild som ja, jag vet inte vad.






   
Nej nu vågar jag inte lägga upp mer bilder på Fam Löv här. Micke tjatar jämt om min blogg o ditten o datten men nu fick jag minsann höra från hans hustru att han tjuvläser den.
Så vi säger väl hej till honom "Hej hej micke"
Han hotade att om ja la upp bilder på honom så skulle nånting hända o nu vet han ju var vi bor också, eller hans GPS vet iaf. :S
Nöj er med ett par egopics istället:

Väntar på att blöjbyte ska bli färdigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ania kör upp sitt finger så jag ska hålla käft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)


Michael Jacksons lillebror står på alla 4, ska snart resa sig upp skrika "Aouuuuuuuuuuhhwww" och köra moonwalk!! Ha, ha. Nej det är naturligtvis Max i namnlös pose iklädd min peruk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0