Enformig dag!!

Har inte mycket roligt att förtälja idag tyvärr =(
Det har mest bestått utav pluggande o körlektion. Allt kretsar ju kring det nu när det är nära.
Inte ens nåt bakande hann jag med så min Honey står i köket nu o bakar muffins =)
Köpte så söta formar idag med leopardmönster så det kommer bli riktiga kalaskakor :P

Vad jag däremot hann med var ett besök hos paret jag var kontaktperson hos i H-tjänsten o som jag tyckte så mycket om. Som hon själv säger: "Vi har ju sån fin kemi"..
Dom bjöd på ostkaka med grädde o sylt, gott som tusan men inte nyttigt minsann.

Igår var vi ju hos veterinären med Ossy, husets herre =)
Han hade fått två stora knutor i pälsen som vi inte lyckades reda ut trots många försök med både rakning, kamning, klippning & bad.
Så då återstod bara veterinären. Han var så duktig vår lille kille. När klippmaskinen åkte fram så klappade vi honom o det gick hur bra som helst:



Ha, ha min lilla nazikatt =)

Mm.. nu luktar det gott här.

Ps. pratade med mamma innan, allt hade varit som vanligt igen med WIlma o hennes bästis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0