Lite för mig men mycket för nån annan!!

Ikväll har jag haft besök av två arbetskamrater.
Dom kom klockan 18 och åkte klockan 22 så det var ett långt fikabesök.
Men skoj =)
Mina viktväktarkakor och muffins var populära.

Jag är ofta så himla rädd att jag eller ngn som jag älskar ska drabbas av nåt hemskt som cancer eller vara med om en bilolycka, att jag ska få sjuka barn osv.
Jag oroar mig konstant och efter att ha läst bloggar som handlar om personer som lider av just obotlig cancer eller så mår jag alltid jättedåligt.
Ikväll är det verkligen en sådan kväll. Så jag bestämde mig för att gå in på cancerfondens hemsida och skänka en slant men den funkade inte, ska prova med barncancerfonden istället.

Ja, det funkade. Jag slängde bara iväg ett sms med texten FORSKA till 72900 och skänkte då 50:-.
Ett litet bidrag som inte ens kommer o märkas för mig men tänk om alla kunde göra det.
Om alla i Sverige (ca 9 miljoner) skulle skänkt 50 kr var så hade vi fått ihop 450000000 kronor räknade jag snabbt ihop med min miniräknare.

Well, well det kan jag väl drömma om men jag fick iaf min pojkvän att också skicka iväg ett sms.
Gör det du också.

Tillsammans är vi starka
.

Ingen kan göra allt men alla kan göra något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0