Resultatet av Ullared =)

Home again.
Och what a day.
Jobbigt tycker jag att åka dit, o ändå är det bara 15 mil härifrån, tänk när man åkte från K-stad. Puuuuuh...
Mkt kläder blev det.
En del till mej själv men minst lika mkt till andra.
Speciellt Wilma. Eftersom Ania redan varit på Ullared vågade jag ju inte köpa nåt till Max mer än ett par strumpor så Wilma fick desto mer.
Lite till mamma, nåt till Lina, pappa osv.

Men, men. Jag gillar ju att skämma bort dom jag älskar. O har man världens finaste familj så är dom värda det =)



     
Bara bilbilder typ, ha, ha. När jag var inne på Ullared hade jag allt annat än kameran i tankarna =)

Jag vill ju inte visa för mkt av vad jag köpte eftersom det mesta inte är till mig. Här är iaf två små bilder.

  

Inga frågor besvaras på vad som är vad osv. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0