Lugn fredagkväll... igen!! =)

Usch, jobbade bara till 11 idag men trots det hade jag världens skallabank när ja gick därifrån.
Ja, jag gick faktiskt hem trots det. Friskluft och promenader ska ju göra gott sa doktorn.

Väl hemma blev det sängen o jag sov i ett par timmar. Vaknade inte ens när J kom hem från jobbet utan vaknar kvart i 5 av att telefonen ringer.
Det var bara lilla pappsen som skulle meddela när dom anländer imorgon men känner jag honom rätt så blir det nån timme senare.

Jag o Honey åt tortillas till middag. Jag är inte mkt för tacos o sånt skit, inget big fan av köttfärs men nån gång kan det vara gött.

Nu har vi suttit ute på ballisen o druckit kaffe och pratat drömmar =) Ja, vad vi skulle göra om vi vann en massa pengar då. Tur vi har ungefär samma åsikter.

Halv 9 ska jag möta upp Lovis utanför Filmstaden. Blir bio idag "män som hatar kvinnor". Har hört mkt gott om den så det ska bli spännande!!!

Nu sitter jag här med tandborsten i truten igen. Finns nog ingen som borstar tänderna så ofta som jag!!


Kommentarer
Postat av: lina

längtar till i morron! hoppas man klarar sig helskinnad från bilturen med häxan bara.. :)

2009-04-18 @ 00:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0