I'm chocked!!

Ja, för den här veckan har varit riktigt bra.
Det har hänt en massa saker.
Jag har fått en känsla av att saker o ting håller på o reda upp sig. Men jag vågar inte "ropa hej innan jag är över ån".
Sån är jag tråkigt nog.
Ställer in mig på det värsta så blir jag inte besviken.

Idag har jag varit på intervju. Inte för ett jobb utan för en skola.
Har ju sökt in på folkhögskola och där tar dom inte så mkt på betyg utan mest på personlig lämplighet.
Bra tycker jag!

Idag var jag i Värnamo på intervju för Behandlingspedagog programmet.
Hade egentligen inte tänkt o skriva ut det här för jag vill inte hör alla fråga sen "Kom du in" o behöva svara "Nej tyvärr". Men va fan, nu vet ni ju det, så fråga inte =) Kommer jag in lär jag nog berätta det.
Men jag gör som vanligt, ställer in mig på att inte komma in så blir jag inte jättedown om så skulle va fallet!

Idag har som vanligt på fredgar varit en riktig skitdag när det gäller "points".
Har unnat mig både glass o fika. Fast jag tog faktiskt  Solero Berry Berry  som bara innehöll 99 kalorier så lite tänkte jag ju =)
Dock blev det snabburgare i fullkornsbröd till middag o det är ju mindre bra men jag orkade verkligen inte laga nåt mer avancerat efter en lång dag.
Det jävla huvudet säger ju till direkt när det är nåt.

Nej nu ska jag mysa med min Honey framför en film, imorgon bitti är det jobb så vinet får vänta till imorgon kväll =)


Den är faktiskt riktigt god också ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Den glassen är jättegod!! Har ätit två hittils i år men fler lär det nog bli, måste ju väga upp att det bara är 99 kalorier liksom ;)

2009-04-29 @ 23:24:24
URL: http://eeemmms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0