Att bädda en säng!!

Åh, jag somnade när ja skulle läsa i teoriboken :(
Så typiskt.
O den är så förbannat tråkig som alla ni som tagit körkort eller tar nu säkerligen vet.
Usch, jag hoppas verkligen det går bra att köra idag. Förra gången gick det ju inte så bra...

Nu har jag bäddat sängen o är ready to go. Ska cykla in tänkte jag. Behöver röra på fläsket.
Har jag förresten sagt att min kille är besatt av att ha sängen bäddad varje dag.
Det måste han göra som han säger själv.
Om det sen är skit på golvet eller disk i vasken det är inte så viktigt men sängen måste vara bäddad HAHAHA.
Om jag är hemma en dag och glömmer bädda den o han kommer hem efter jobbet så är det det första han gör.
Knäppo hi,hi!!


Så här ser jag ut nu. Är inte riktigt nöjd med håret men det får va så..

Wish me luck mina fina.

På återseende!!

Hughs and kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0