Är jag en Zebra?!

Home again och har precis avnjutit lunchen och sitter med dagens andra kaffekopp.
Jag fick fika som vanligt hos ett av "mina vårdtagarpar" idag.
Dom är så gulliga och ger alltid mig fika när jag har duschat eller städat där =)
Hoppas jag o J blir som dom när vi blir gamla.
Det syns verkligen hur mkt dom älskar varandra och dom månar och bryr sig om varandra hela tiden.
Det är kärlek det, att efter 70 år som gifta fortfarande lysa av kärlek till varann.

Nu när jag jobbar halvtid så har jag aldrig nån lunchrast på jobbet utan istället äter jag gårdagens rester när jag kommer hem. Värmer min "lilla matlåda" hemma.


Dagens lunch/gårdagens rester: Kasslergratäng med massor av sallad. Mums!!

Jag hade mina randiga leggings på mig idag på jobbet o fick komplimnager för dom. Vårdtagarna tyckte jag var "käck".
Men så sa en gubbe till mig, är det ingen som misstar dig för en vilsen Zebra. HAHAHA




Mina Zebraleggings =)

Nej minsann, nu ska jag gå o tag i papprena som ska skickas in till försäkringskassan om min sjukskrivning. Fan vad mkt skit det är som ska skickas in o skrivas på när man är sjuk. För fan ett heltidsjobb bara att greja med det.

Bjuder på en ruffsig men glad Bella bild:



Hej svej, nu ska ja iväj...

Kommentarer
Postat av: ida

fan va du går ner i vikt gumman:) blir så inspirerad av din blogg puss

2009-04-23 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0