vår söndag

Så nu sitter jag här och har ont i magen över att gå till jobbet. Och jag vet att jag säkert kommer få en lika hemsk vecka som förra veckan.
J sa till mig att han tycker jag är en helt annan människa på helgerna när jag är ledig än när jag jobbar.
Att det var som två helt olika Bella.
På veckorna och dom helger jag jobbar är jag jätte irriterad, ledsen  arg osv. Medans jag på helgerna åter är mitt goa glada jag som J sa.
Det gör ont i mitt hjärta att höra för jag vet att det stämmer och att jag sårar människor jag tycker om pga av mitt jobb är ju fruktansvärt.


Nåväl, J har precis kört hem för att borsta tänderna och ta sin matlåda. Blev att han sov här inatt också eftersom vi båda skulle upp idag. Igår var vi ju på Visingsö och gick en lååååååång promenad för att sedan åter igen åka över till Gränna o äta god mat. Inte pizza asså, vi har bestämt oss för att skärpa oss. Så för mig blev det Varmrökt lax, potatis och örtcreme *mums*.
Efteråt  hyrde vi en film vi länge velat se "Apocalypto" efter pappa tippsat om den. O sen bara mös vi och gick o la oss i hyfsad tid.

Härligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0