Att älska vad man har!!

Så dagen har ju inte varit jätte innehållsrik. Mest jobb, jobb, jobb. Men peppar peppar så fick jag faktiskt en ganska soft runda i kväll. Och denna veckan har jag bara haft ett enda städ. Dock har jag haft matkorg varje dag o det kanske inte är fullt så skoj. Har börjat skriva upp varenda dag jag går med mat för att hålla koll o justnu ser det ut att bli en hel del o då ska dom minsann få höra det.

Ja, o just det höll nästan på o glömma det bästa på hela dagen. En fika med min underbara, underbaraste Madde. Hon hade vägarna förbi småland idag o lyckades tajma in en liten pratstund med sin vapendragare Bella :)
Åh så underbart att träffa henne.

Ikväll blir det lugnt eftersom det är jobb imorrn kl 07.30. Och jag kan faktiskt säga att jag inte är ett dugg sugen på att gå ut ikväll. Det brukar vara värst på lördagar, alkoholist, javisst =) !!!
J är på bio ikväll med en kompis kommer nog o sover här sen.
Det är väl lustigt när man först är van att sova själv är det jättejobbigt att sova med nån annan o sen när man vänjer sig vid att sova två kan man inte sova själv :)


Sen vill jag dessutom säga att min goa kompis Sandra har en blogg som jag tycker jättemycket om alltid men ibland skriver hon såna inlägg som får en att haja till och tänka efter. Här har ni ett sånt:

http://sandralillaparis.blogg.se/2008/august/latom-oss-bannlysa-artsoppan.html


Jag älskar när du skriver sånt som får mej att reagera och fundera. Det är skicklighet hjärtat och du har så rätt!!



Kommentarer
Postat av: Sandra (e-tuna)

Men tack så mycket söta du! Vi måste boka in en träff sås snart det bara går!!!!! Puss

2008-09-06 @ 13:06:38
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0