Mina älsklingar= mina beslut!!

Så äntligen denna jobbhelgen över. Känns skönt o få sova ut imorse fast jag vaknade när J skulle gå till jobbet imorse men det är bara nice o veta att man kan somna om igen.
Har varit en strulig helg på jobbet men det känns som det börjar bli mer en regel än ett undantag, suck...


Nåväl, nu räknar jag ner dagarna till trippen hem till kristianstad, 11 dgr kvar. Ska bli såå skönt o återse alla igen känns som längesen o nu har jag lyckats stämma träff med både Ida, Madde (of course) och Ania.
JAg ska försöka umgås mkt med Ania o lillkillen, han är ju bara underbar och eftersom Ania inte har nån lillsyster och jag har ingen storasyster har det nog blivit att vi är lite som syskon :)
Nästa år ska jag åka med dom till Polen, Ania blev jätteglad när jag sa att jag ville det, sötnöt. Jag älskar ju att vara bland Anias familj, fast jag knappt förstår nåt så är dom så jäkla underbara. Längtar till nästa gång jag får träffa alla =)



Har funderat en del i helgen över saker o ting o kommit fram till att jag verkligen ska försöka bry mig mindre om vad andra tycker o tänker om mina beslut. För så är det ofta när jag träffar någon att jag hela tiden vill veta att alla runt mig också tycker om personen., varför?
Klart det är viktigt att mina vänner och familj gillar den jag träffar men det är ju faktiskt jag som ska vara ihop med personen och inte min mamma eller bästa kompis.
Sen som jag o Dessi diskuterade, är hon lycklig är jag lycklig =)
Och det gäller ju faktiskt att försöka bjuda till som vän eller släkting också, allt är vl inte bara upp till den nya pojkvännen??!!


Djupa filosofier :)

Nu ska jag gå o sminka mina halvt avbrända ögonfransar och sen ska jag ta bussen in till stan för en fika med min Emma nr 2..


 Jag o bästaste Madde i Polen stylad inför Anias bröllop :)




 see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0