love is in the air..

Jag hinner faktiskt inte blogga så mycket hihi.
Jobbar hela dagarna, kommer hem från jobbet och brukar vila en stund, sen diska upp eller städa eller vad som behövs och sen brukar J komma och då vill jag ju inte bara sitta här.
Känns som man inte hinner någonting längre, men tro det eller ej så hann jag iaf söka två jobb igår.
Håll nu bara tummarna. På detta ställer jag är nu kan man ju inte vara kvar. Slavgöra och övertid varenda dag. Nej, fy fan vad trött jag är på det. Tur jag har mina underbara kollegor ( en del av dom är faktiskt det )


Helgen är någorlunda planerad, på fredag kväll ville J bjuda ut mig och jag tackade ja tills jag såg att jag hade tvättid :(
Svårt o få tvättid här o det behövs nu så jag fick snällt lämn återbud idag till J. Men gullig som han är så besämde han att han skulle laga mat åt mig hemma hos mig istället, loooovely.
Så då kan jag både tvätta och vara med J.


På Lördag har jag planerat att vara med min Desiree. Men börjar fundera på om ja verkligen ska festa, det är ju sjukt överskattat egentligen att dricka. Man blir full och odräglig, säger saker man inte borde, gör saker man inte borde och blir skitsleten dagen efter.
Men sen frågan är vad ska vi göra en lördagkväll om vi inte ska festa?! Nåja, får väl ta ett snack med Dessi o höra vad hon vill.

Nu ska jag gå in i duschen, har  träningsvärk i rumpan o lite i benen. Man får ju mkt motion när man träffat ngn ny. Både kväll, natt och morgon he, he, he, he....




have a greeeeeeeeeeeeeeat day....

Kommentarer
Postat av: ida

haha din lilla kanin. nuppa inte ihjäl dig daring

2008-09-11 @ 16:11:37
URL: http://[email protected]
Postat av: *Sofie*

Ja en söt liten igelkotte i såfall hihi,

Du verkar kär och lycklig, härligt att läsa! Hoppas att du får en fin helg=)

2008-09-11 @ 20:12:56
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Emma

Är glad för din skull Bella :) Nästa ggn jag kommer ner måste vi ju bara ses! saknar dej. <3 puss

2008-09-14 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0