I'm a bitch!!

Tvätten ilagd och en trött Bella ska snart gå ner o hänga upp den, hade sån tur att hon som tvättade före var klar innan så jag fick lägga i en maskin nu innan nästa tvättid börjar =)
Måste ju ha mkt kläder med mig ner till Skåne nu när jag ska vara nere nästan en vecka. Typ hela garderoben.


Skulle försöka städa, diska o hinna vila med en stund innan baby kommer.
Har ju alltid sagt att han är FÖR snäll för mig men igår fick jag minsann mig en "avhyvling" och jag kan inte säga annat än att jag förtjänade den.
Varje dag jag jobbat kommer jag hem och är så jävla otrevlig. Känner bara för att lappa till alla som börjar prata med mig och är allmänt irriterad och dum.
Och vem får det.. Jo J såklart eftersom det är han som är i närheten hela tiden.
Men igår blev han riktigt irriterad när jag skällde, gapade och skrek och det var nog vad jag behövde för sen skärpte jag till mig och vi hade lika mysigt och roligt som vi brukar.


Kollade på Morgan Pålsson filmen igen. Så jäkla rolig:

"Ta det lugnt, jag fixar det här..........HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP"

Har ni inte sett den så se den.


Nej nu måste jag göra nåt vettigt innan J kommer. See you later..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0