Borta bra men hemma bäst!!

Nu är man hemma igen. Det var helt uuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart att sova i sin egen säng igen med J bredvid sig.
Mys pys!!

Hur sorgligt det än var att åka, för det var det. Så kan man inte komma ifrån att det minsann är ganska skönt att komma hem igen. Jag har ju haft mitt liv i en väska om senaste dagarna.
Resan hem gick bra, trots lite bakis var det inga problem. Somnade till och med en halvtimme på ena tåget.
Sen mötte J mig på hemmaplan. Fick dessutom lite blommor av honom. Sötis!!

Skönt att vara ledig idag också. När J gick upp imorse fick jag lite panikkänsla av tanken att imorgon är det jag som ska gå upp till jobbet. HATAR MITT JOBB!!! Och nu har dom dessutom ändrat arbetstiderna så imorgon ska ja börja 07.15. Jävla idioti!! Jag måste söka mer jobb innan jag går in i  väggen totalt här. Hatar ju det!!

Nej nu ska ja snart rulla in i duschen (känns så efterson jag gått upp 1 1/2 kg på min skånetripp) o se ska jag ringa min Dessi, fika idag efter besök hos favorittant som är inne på kortis. Men först, lite vila :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0