Inte alltid en dans på rosor...

Ledig dag idag= SKÖNT :)
Igår bråkade jag o J så det stod härliga till här.
Lång story som jag inte orkar dra men det som gjorde mig allra mest arg var att när vi bråkade här hemma så bara tog han bilen sen o sa "jag sticker".
HAn drog alltså innan vi hade hunnit bli sams och redat upp allt.
Bara drog ifrån mitt i allt.
Fan vad besviken jag blev. Där stod jag och visste inte om han skulle komma tillbaka eller inte och utan att vi hunnit prata igenom allt.
Efter nästan en timme kom han tillbaka. Och först sa jag ingenting men sen berättade jag för honom hur ledsen jag blev när han bara drog.
Man måste ju kunna bråka när man är ihop, det här var kanske första gången men säkerligen inte sista.
Och hur ska vi kunna bråka och bli sams igen om han bara sticker mitt i allt.
Då fick han minsann dåligt samvete och lovade att aldrig göra såhär igen. Ja, det lovade han faktiskt 1000 ggr om!


Kändes ju definitivt inte bra med tanke på att vi precis fått lägenhet och ska flytta ihop. Men jag får ta han på hans ord och hoppas att det aldrig kommer hända igen. Jag vill ju satsa på oss och tror och vill att det ska funka!


Nåväl, idag ska vi iaf kolla på lägenheten igen. Ta mått, kolla lite nogrannare och se vad som behöver göras som kanske inte hyrevärden gör. Kolla alla garderober och alla tapeter, hur stor diskmaskin vi kan ha osv.
Efter det ska vi till Jysk och kolla säng och madrasser där med.
Trots gårdagen lääängar jag efter att bo ihop med J o hoppas att det gör sitt till när vi får större också.


Nej nu ska jag ta tag i lite här hemma. Dammsuga, diska, bädda rent osv.



Fint bord från indiskan

Kommentarer
Postat av: sandra

jag drog från mitt o Jonas första bråk.

Tog mina grejer och stack med en fet smäll i dörren=) hahaha..

2008-10-16 @ 17:09:42
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch så tråkigt med bråk men skönt att ni löste det på ett sådant bra sätt=)

Hur kan man inte gilla kyckling undrar jag haha, är mitt favoritkött!! Mne du får byta ut det mot något annat kött eller är du vegeterian?!

Kram

2008-10-16 @ 18:27:40
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0