Rock and roll- Honey!!

Jag o hjärtat satt o kikade runt på tradera igår o hittade lite vi vill ha. Så vi började buda och la ett bud som låg ganska mkt över det som låg där. Men 5 minuter efter när jag kollade var det nån som lagt över vårt bud redan. FAn så fort man börjar buda så är där nån som lägger över. Men vi ger oss inte får be J göra ett nytt försök precis innan budet går ut ikväll.

Dessutom såg J ett dasslock som han vill ha på våra nya toalett (det var självklart oanvänt).. Jag sa att det får han gärna om han betalar det. Coolt va? Men det var ganska dyrt så vi får se. Min lilla hårdrockare vill ha "tuff stuff" överallt =)

Klicka för att visa Megabild! Toalettsits  NY i kartong! "Skull"
Bild från tradera.


Snart får vi vår nya kamera och då kommer det komma lite fler personliga bilder här på bloggen.
MIddagen igår blev förresten supergod men vet inte om det är lönt att lägga ut det här.
Ingen som bryr sig kanske : /

Nej nu väntar snart jobbet. Ska gå o göra vid mej.

Kram o ha en bra dag trots att det är tisdag :)

Kommentarer
Postat av: ida

jo lägg upp recept, jag blir inspirerad för fan...pannkakorna va ju super:)

2008-10-21 @ 16:07:15
URL: http://idaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0