Precis som Tunisien =)

Så nu har man jobbat det värsta av sin arbetshelg.
Fredag kväll och lördag delad, lagom kul.
Men som tur är har jag en av världens bästa pojkvänner som kom o hämtade mig 12.30 på jobbet o körde mig tillbaka sen vid 16.30.
Så skönt att få komma hem, äta lite och sova en halvtimme.

Just nu har jag en enorm längtan tillbaka till Tunisien.
Längtar efter värme, semester och lugnt o skönt.

På tal om Tunisien, nyss när jag kom hem hade min käraste gjort en vldigt söt sak för mej. En lapp låg på bordet:





Ja ni ser säker vad det står (Hej älskling. Nåt gott att äta ikväll)
Dadlar!!
Jag o J åt hur många dadlar som helst i Tunisien, har aldrig gillat det innan men sen när vi kom dit så blev jag helt såld på det.
Sen häromdagen när vi var på Maxi såg vi att dom hade färska dadlar där som kom från just Tunisien!!
Passar bra nu med när jag håller igen lite o inte ska äta en massa godis, för det är verkligen sött :P
Åh jag blir så glad när han är så gullig :)

Duschen nu sen inta soffläge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0