Kåt på fötter ;)

Åter till det där intressanta ämnet sex och allt vad det kan innebära..

Jag känner en kille som blir så jävla upphetsad på fötter.
Han är en tvättäkta "footsucker". =)
Han slickar hellre dina fötter och suger på dina tår än att ha själva samlaget, det anser han är duktigt överskattat och inte ett dugg bättre än att runka.

Själv tycker jag att fötter är bland det äckligaste som finns. Luktar illa, fula, allmänt osexiga.
Därför är jag myckert angelägen och vill vet exakt vad han tycker är så erotiskt med fötter då jag själv inte kan se charmen i de.

Han berättade för mej att han föredrar hellre ett par fötter som gått hela dagen i ett par vinterstävlar än ett par helt nytvättad. Det ska gärna stinka lite lagom fotsvett, det gör honom bara kåtare.


Den här killen sitter inte o laddar ner porrfilmer för att bli kåt.
Nej han kan lika gärna runka till Din Sko: s hemsida.
Snygga höga stövlar med lagom klack får den genast att stå.


Slog faktiskt på ordet fot fetisch på nätet och då kom det upp en fråga från en tjej som ville göra sin kille glad genom att "köra med fötter" och frågar om tips för det.
HAHA, kolla in svaret. ( jag valde det minst vulgära)


Lyckos kille:

Oj vilken lyckans ost han är din kille som har en sådan förstående tjej. Du ska vara barfota eller skor som inte gömmer dina fötter t.ex flip flop. De ger även ifrån sig ett härligt ljud när du går, älskar flip flop på ett par små tjejfötter. Målade tånaglar, gärna någon skarp uppseendeväckande färg. Fråga honom om han kan ge dig en fotmassage och när du har dina fötter i hans knä smek han kuk med fötterna. Jag tror att resten löser sig av bara farten...


Ja, jag säger då det. Jag kommer aldrig förstå charmen med fossingar :)




Blir du pilsk?  ;)


Kommentarer
Postat av: peter

De festa män (jag med) som gillar kvinnans föter och gärna med fotsvett är undergivna i sin sexuella läggning.

Det brukar vara förenat med att man blir kåt av att förnedras och domineras av kvinnor.



2012-03-04 @ 14:44:29
Postat av: Gloria

=) Då får du jätte gärna ge honom min blogg adress. =) Ha en bra dag. =)

Svar: haha, okej.
hakansson

2012-08-30 @ 15:09:26
URL: http://gloriafeet.blogspot.se/
Postat av: Gloria

Här är en blogg som kanske är av intresse för honom och dom som gillar fötter, den andra länken blev ändrad till detta. =)

2013-08-21 @ 14:34:08
URL: http://gloriasfeets.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0