Jag blir nog singel forever!!

Jaha, så var man ute igår igen. Var det inte jag som skulle sluta dricka förra helgen?!

Hur ska man sammanfatta det, jo jag säger nog som Bertil på jobbet: TOTAL KATASTROF!!


Kvällen började med att en halvsliten Bella möttes upp med Emma och gänget utanför June. Jag hade jobbat på kvällen och efter det tog jag en kaffe med Lisa.

Nåväl, gänget strosade i lugn takt mot Amor eller nu mera kallat "Tusen och en natt" haha.

Jag var ju den enda som inte hade druckit ngt och det kändes lite stelt och eftersom jag är fattig som en lus för tillfället gjorde jag klart för Emma redan i början av kvällen

att ville dom ha med mig ut och så då fick jävlar i hon bjuda (Hon har gött om cash =) ). Vilket hon gjorde och det vankades mjölkdrickar, öl och shotar (som inte var så goda, ngt blått skit)

Jag kan i ärlighetens namn säga att jag inte blev speciellt full. Skönt.

Men....

Redan i början av kvällen hittade jag ett litet span och slutligen beslutade jag mig för att gå fram o prata med honom vilen jävla IDIOT!!!!

Äckel, försökte ta mig på tuttarna inne på stället. Full som ashol var han och vid närmare syn så var han lika ful som han var full.



Besviken
beslutade jag mig för att gå ut o ta ett bloss istället. Där ute började jag återigen prata tatueringar med några grabbar. Jag blir så jävla flörtig och snackesjuk på fyllan.

Efter att Elin störtar ut o skriker "Där är du ju" så killar grabben lite snabbt på mig och vänder sig sedan om :(

In går jag och vid vårat bord sitter nu en man med mkt trevligt utseende, och framförallt fruktansvärt trevlig.

Jag o han inleder en trevlig konversation om allt och inget och jag tänker att wow här kan man kanske ha hittat ngt. Att grabben dessutom var nykter gjorde ju saken lite bättre.

Och vad händer... SUCK!!

Jo Elin börjar böla och sura och vilja hem och då böjer sig Emma fram till mig och säger. "han du suttit o pratat med det är han som är A."

BINGO!! När man väl träffar en trevlig snubbe som är singel så vad händer jo då är min kompis kompis kär i honom. Fuck!!


Nu ger jag fan i mig upp. Det finns ingen vettig där ute. Det blir nog till att leva singelliv resten av livet.

Tjejer, ni som har en bra grabb. Säg till mig när ni gör slut så kan jag ta över för dom växer fan i mig inte på träd!!!!!!!!!!





Men idag har jag varit duktig. Eller nja duktig och duktig men jag kände mig så bakis imorse men nu är det helt borta. Hjälpte nog att laga mat. För idag har jag lagat Hasselbackspotatis (för första gången), ungsrostade grönsaker, fläskfile, sallad och en god sås med lime i. All by my self!! Och gott som fan blev det med =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0