how does it feel in my arms?

Vaknade kl 5 över 5 imorse av att en viss fylle-Per ringde.
Blir såååå trött på det.
Ringde o bölade, fan vad jag hatar fyllesnack. Ena sekunden gråter dom andra sekunden bekänner dom sin kärlek för en och tredje flabbar dom som fan. SUCK...

Här är så rent o fint i varje vrå nu inför ikväll, jag städade och fejade som bara den igår.
Jag till och med städade i kylskåpet, haha, märks det att jag inte har folk här så ofta?! Nu skall bara saker plockas undan sen blir här så fint så. Hoppas, hoppas, det blir bra.
Åtta pers blir vi minst o dte låter kanske inte mycket eftersom det är en förfest så ska vi ju förmodligen ut sen o tur är väl det för åtta pers på 26 kvm ska bli kul o se =) Kommer ju sitta på varann.

På sistone är det ganska många gamla hångel o ragg som börjat höra av sig. Man kan ju undra varför? Är jag så jäkla bra eller att dom nu insett att det inte går att hitta bättre eller vad är det? =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0