Börjar väl må bättre..

Mm... jag orkade inte ens gå till jobbet idag.
Efter en jobbig gårdag med mkt ångest och funderingar i huvudet så kom jag inte till ro förrän sent på´natten och när klockan ringde imorse kände jag bara att det går inte. Visst jag förlorar mkt pengar och jag får väl jobba igen allt sen men vad ska man göra?!

Jag är väl nere i ett par deppiga dagar för tillfället och jag vet att det kommer gå över snart. Och det hjälper inte att fly ifrån sina tankar men att gå till jobbet och behöva vara trevlig och social mot alla när man har migrän och mår kasst är kanske ingen höjjdare.
Och ´jag vill absolut inte att mina föräldrar ska få reda på att jag mår lite kasst nu för jag vet hur oroliga dom blir när jag inte mår bra,.

Usch jag vill inte lämpa över mina tråkiga tankar och problem på er som läser här. Ida, jag hoppas vi kan ses snart. Skulle behövt det. Du, jag på stan med den gula kinesen i sikte. :)


Hörs kanske sen. Ska gå o dra täcket över huvudet nu och mysa med den enda som behöver och är beroende av mig: Ossy!!

/G.H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0