Jippi!!

Jag är ganska stolt över mig själv idag. Har äntligen tagit tag i det här med datorn..... IGEN. Och denna gången fick jag faktiskt sakerna gratis. Men fan vad trött jag är på att det strular hela tiden. Vem vet hur länge det håller denna gången.

Nåja, dagen har spenderats med en ny favorit i min klubb nämligen Eva, Vi har varit i stan, på A6 och sen i stan igen. 
Dagens köp var en styck brödrost (som jag inte haft på ca 2 år) samt ett par skor (kanske onödiga men va fan kostade mig bara 49:-) och ett par skor som jag ska använda när jag o Eva ska börja på spinning =)
Sen fick jag i mig lite god räksallad o en glass också.

Eftersom jag hoppas på att få flytta snart har jag tänkt att jag ska försöka samla på mig o byta alla grejer som jag vill ha utbytta nu innan när jag har råd. Dessutom ska jag satsa på att inte bara köpa en massa skit som är allra billigaste. Så idag slog jag faktiskt på stort o köpte brödrosten som bara var näst billigaste =)
Enda jag ville var att den skulle vara silvrig o helst en philips o så hittade jag denna för 179 :-
Lagom!!

Philips HD4816
När pappa var här i Torsdags fick jag en ny kaffebryggare som  också var silvrig, perfect matching.
Nästa månad blir det ett nytt soffbord och en ny digigtalkamera.
HAr mycket utgifter kvar denna månaden, 1200:- på en grej, tågbiljett fram o tillbaka till k-stad samt doppresent plus en blöt utekväll med Eva nästa helg hehe =)

Nu har jag inte tid med detta.  Tjing!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0