Singel- sucks!!

Tänkt mycket på det här med att vara själv. Att va singel alltså.
Ja har ju alltid sagt att jag nog inte är någon singelmänniska, trots att jag varit det större delen av mitt liv.
Men jag tycker verkligen inte jag ser speciellt mycket av det bra i att vara singel.

Mamma o jag pratade om det häromkvällen. Det är ju faktiskt meningen att man ska vara två.
Allt blir så mycket roligare om man är två.
Laga en god middag en kväll, hur roligt är det om man är ensam. Att ha en mysig hemmakväll. Hur kul är det sj'älv`?
Att resa, upptäcka saker, äventyr, få minnen för livet- det är fan så mycket roligare om man ¨har nån att dela dom med.

Jag har träffat dom alla, playboyen som bara är ute efter en sak, killen som hör av sig lite när det passar, grabben som är FÖR på, själmordsbenägen deprimerad yngling som tycker allt i livet är skit, fyllekajan som tycker det är tradition att gå ut ons, fre, lördag, mannen som hade problem att få upp den. Den yngre, den äldre, den mycket äldre  o den  jämnårige. The good, the bad and the ugly.
You name it!!


Nej men vad är felet, är jag på fel ställen. På krogen okej, kanske mest fyllekajor och playboys där, på nätet tyvärr ofta dom som inte får napp live, på jobbet- tro mig, no option!!

Jag vet faktiskt inte vad som är felet men jag träffar aldrig nån det säger klick med. Och jag gör jag det så säger det bara klick från min sida. Hmm...


Blev lite mycket bibbel babbel nu. Skyller på trötthet. Dags att sova. Det är en (jobb) dag imorgon också.


Somewhere over the rainbow!!!


/Bella




Kommentarer
Postat av: Mr Right Guy

Du måste se det från den ljusa sidan Bella. i Schack är det ofta vit som har fördelen, om man nu inte sätter nån jävla looser där, tråkigt nog är de flesta loosers och därmed blir dem automatiskt placerade i det svarta facket.



Drick inte för vätska Bella, vatten tvättar man sig, mjölk använder man till matlagning. Ta en liten grogg och bli som folk, så slipper du reflektera över livets alla frågor sen.

2008-08-01 @ 01:06:46
Postat av: bella

Mr Right Guy: Oh my god. Du har inte många djupa stunder du..

2008-08-01 @ 07:05:09
Postat av: Mr Right Guy

Mina djupa stunder gumman består mestadels av kvalitativt arbete. När man är på den nivån jag är så behöver man inte tänka så mycket, det händer liksom av sig själv, vad är det man brukar säga Bella, Been there done that.....



Jag går inte till ett jobb med skitlöner. 15-20 000 det är bara att hämta, det hittar jag liksom kreditkort varje vecka på krogen med den summan, den som tager han haver, haha, ha det bra med dig gumman.

2008-08-03 @ 10:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0