Typiskt!!!

Ahhh.. skrev precis ett jättelångt inlägg som försvann och hinner inte göra ett nytt nu :( Skit.
Jag som behövde ventilera mig om allt.
Nåja, för ta det imorgon eller nåt.


Nåt som alltid gör mig glad i svåra tider är iaf musik. Just nu är jag inne i en liten ABBA period, har aldrig varit förtjust i dom innan men nu har jag börjat hitta rytmen och min absoluta favorit är just nu
"Fernando". 
 
"There was something in the air that night, the stars were bright Fernando.

They were shining there for you and me, for liberty, Fernando.

Thow we never thought that we could loose theres no regret.

If I had to do the same again I would my friend, Fernando".





Nu ska jag fortsätta packa, ska bli skönt att åka hem till mamma och släppa all oro för några dagar. Och få träffa alla underbara vännerna. Som jag inet behöver anstränga mig för att lära känna och visa ett bar intryck inför.
Dom som känner mig utan och innan.

kisses / Me


Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja visst är det!!

2008-02-28 @ 10:10:42
URL: http://victorandjosephine.blogg.se
Postat av: linnsan

Bellutt med oss behöver du inte anstränga dej u know. vi tycker om dej :)

2008-02-28 @ 17:35:16
Postat av: bellisima

Linnsan: Jo jag vet men mamma är alltid mamma och Madde har jag känt sen jag föddes så hon kan hela min historia och den är inte alltför rolig.
Skönt att vara hemma och bara vara.
But of course I miss you.
Hughs and kisses

2008-03-01 @ 12:09:29
URL: http://hakanssons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0