I skåneland

Back in K-stad.
Dopet igår var jättefint fast lille knatten skrek som en stucken gris så fort prästen tog honom och sne ville han inte lugna ner sig. Såg hur paniken växte i Anias ögon när hon vysslade honom o gjorde allt för han skulle bli tyst men vi hörde vad prällen sa ändå så =)
Fast roligast av allt var nog att träffa hela tjocka släkten. Synd inte Ania har en bror för då hade jag nog gift in mig där. Micke har ju ju visserligen en bror men nja, han är inte riktigt i min smak :)
Lovade hela tjocka släkten att den dagen jag gifter mig ska jag bjuda Anias mamma, Basha, och självklart Gerdskan också. Min favorit!!!!
God mat var det också grillat (mums) med potatissallad och den godaste grönsallad jag någonsin ätit med massa bönor och sånt samt efterrätt bestående av tårta med smak av rabarber/jordgubb :P


Sov hos pappa inatt o i förmiddags skjutsade häxan mig hem till mamma. Hon var faktiskt riktigt trevlig eller nja,.... för o va hon iaf. Då är man trevlig bara genom att hälsa o säga hejdå =)
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Mamma o Wilma är ju på Gotland och syrran jobbar.
Saknar J o Ossy lite faktiskt. Försökte få J o köra hit men det gick visst inte så bra :P
Nåja får väl dra in till stan eller nåt nu.

XOXO /Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0