Min söta syster..

Imorgon är det den 19:e September.
Dagen då en av världens finaste människor föddes för 19 år sedan.
Min kära syster.
Hon är världens bästa, sötaste, gulligaste och raraste lillasyster.

Tyvärr har hon fått lite för mkt av dom bästa generna. För hon är sötare än sötast.
Vi är totalt olika. Hon är kort och smal och har fina mörkruna ögon och världens rakaste brunaste hår.
Jag å andra sidan är lång och har väl lite o ta i om man säger det snyggt, he, he. Ljus och blåa ögon.

Men visst ser man att vi är syskon, för vi har likadana näsor båda två, den där uppåtlutande tryn-påminnande näsan :)

Hon är begåvad i skolan, har alltid vatt den av oss som haft bäst betyg och gjort bäst ifrån sig på proven.
Hon tog studenten i somras och bokstäverna på pappret bestod väl till mesta dels av MVG och VG.
Hon lyckades bra, blev erbjuden 3 olika fasta tjänster innan hon ens slutat skolan och hon tackade ja till tjänsten på växthuset.

´Hon träffade kille för typ ett halvår sen som hon avgudar och han verkar göra detsamma med henne. Och fan ta dej Filip ifall du sårar henne, "then I blow your head of" he, he,.

Och Lina har tagit emot så mkt från mig. jisses vad många slag hon fått från mig när vi var små, jisses vad många elaka ord jag skrikit efter henne. Lilla Lina som inte gör en fluga förnär. Lilla LIna som kan vara så jävla pain i the ass, så jävla ego och så satans dum men ändå världens bästa lillasyster.


 med en öl i Marocko..



Älskar dej så mycket och GRATTIS önskar "big sis"

En syster

En syster är
en hjälpande hand,
bunden till dig
med eviga band.


Hon känner till
varifrån du kom.
Hon ser vad du gör
och hon bryr sig om.


En syster är någon
som är dig lik.
Hennes närvaro gör
din levnad så rik.


Hon delar både
sorger och skratt.
En syster är
en oskattbar skatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0