Dålig start på dagen.

JAha, o den här dagen börjar ju med bra, eller inte.
VAknar och ska gå på toa nu på morgonen. Lägger mig sedan i sängen igen och kryper ner under täcket.
Tar en snabbtitt på klockan som jag alltid gör när jag vaknar till och jag trodde väl den skulle vara runt 7- 8.
HELVETE!!!! 11.46.
Och jag skulle bli hämtade av farmor kvart i 12.
Upp som fan och både med det först bästa som ligger framme.
Slängde ner en kam i väskan och mascaran och sen ut på parkeringen för min kära farmor har ju ingen mobil "moderniteter".
Nehe, då har hon redan kört. Efter att ringt min käre far typ 300 ggr så srtår jag där i ösregn och hoppas på det bästa, att hon inte kommit än.'
Tillslut ringer han upp och jodå, farmor är tillbaka på kalaset igen.
Dom skulle äta först sen hämtas jag upp innan kaffet.

Så nu väntar jag på att Farmor ska komma. Hatar när dagarna börjar så här. då brukar hela dagen gå åt helvete.
Nåja, måste dra mig nu. Hörs sen

TJING..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0