Nyheter

Jag lever.
Har varit en tuff och kämpig månad och många saker har vänts upp och ner.
Jag har varit på botten och har fortfarande inte kravlat mig upp.
Jag har inte haft lust och kommer inte att skriva mer om det än såhär.
Den senaste veckan har det däremot äntligen hänt lite roligare saker, därav mitt inlägg.
Bland annat har jag och J bokat vår nästa resa.
Det blir förhoppningsvis rekordlångt iväg (om allt går som det ska).
Bara flygtiden är nästan 20 timmar =)
Några gissningar?
Måste rusa berätta mer nästa gång.
Kram och ta hand om varandra♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh kul med ny resa!!

Har ingen aning om vart man kommer på 20 timmar, hihi.

Kram!

2012-03-05 @ 22:04:38
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh så spännande och kul med ny resa!!! Kan det vara Australien kanske?

Hoppas dock att du mår bättre snart =)



Kram

2012-03-07 @ 09:36:38
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0