Dan före dan

Imorgon börjar jag banta igen. Idag moffar jag i mig så mycket det bara går, helst inte för kalori rikt dock.
Vill ju inte ha fler kilo att behöva gå ner.
Imorgon börjar också min högskolekurs och denna veckan har jag försökt förbereda mig lite genom att plugga på.
När jag pluggar sitter jag gärna och småtuggar på nåt.
Godis nej nej... Hittade ett bra substitut:
Vuxenbebis äter barnsnacks.
Majskrokar är bra för att:
1. dom smakar ingenting eftersom dom inte innhåller någonting.
2. Man kan trycka in 20 på en gång
3. Man kan roa sig massor med dom när man vill ta en paus i pluggandet.
Tillexempel kan man låtsas att man röker
Man kan klä ut sig till monster och se farlig ut och helst ska man Bröööööööla också. Det gör det hela mer effektfullt.
Man kan låtsas att man fått jättelånga tänder och hejja på sig själv.
Majskrokar är det nya!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hmmmm..... är du felvaccinerad eller tappade jag dig i golvet när du var liten???? Ha ha. Skit samma. Rolig som fanken är du i alla fall......

2012-03-26 @ 17:52:10
Postat av: Anki

haha du är för go bella =)

2012-03-27 @ 13:49:29
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0