Kebab Kalle

Jag har PF ikväll och jag bestämde mig för att tillvara på det.
Eftersom jag antingen jobbat eller varit iväg på annat de senaste dagarna så vill behöver jag bara vara hemma ikväll.
Enda gången jag varit utanför dörren idag var när vi var och handlade i förmiddags.
Vid 14 började det krypa i kroppen på mig då J skulle till jobbet och jag var grymt nära att ringa till någon för att höra om vi skulle ta en fika men nope- har man bestämt sig så har man.
Jag behöver verkligen varva ner lite för jag känner hur fort hjärtat slår och hur hjärnverksamheten går i 120 trots att jag egentligen inte alls är stressad :(
Med det skrivet så vill jag inte påstå att jag direkt slappat hela dagen.
Jag har (äntligen) städat ut julen och alla tomtar och ljusstakar får nu vila i källaren 11 månader.
Känns gott att ha rent och fräscht här hemma men det trista är hur påtagligt mörkret blir.
Inga stjärnor som sprider myskänsla längre :/
Igår var jag och tränade med sis på Friskis och svettis, årets första pass som jag kunde unna mig tack vare presentkortet jag fick där av J i julklapp♥. Vi gick dit för att köra ett spinning/skivstångspass men det slutade med ett medel gympapass då det var fullt på spinningen (fler än vi som vill grilla bort julfläsket). Idag har jag träningsvärk i både vader och armar, Love it!
Nu har jag precis krängt i mig en homemade kebabrulle som satt som en smäck.
Libabröd är något som är standard på jobbet, grabbarna äter det till allt och idag köpte vi hem en påse, smidiga att frysa in och funkade super till kebabrulle.
Förmodligen 10 gånger nyttigare än köpekebab.
Jag var lat och hade "bara" sallad, tomat, paprika, sås (homemade) och kebabkött i min.
Hade jag orkat hade jag nog adderat lite lök och "gyyjka"
Nu ska jag sätta tänderna i denna rullen.


"Det ska va gött o leva"

Kommentarer
Postat av: Anki

Det ser jävligt gott ut måste jag säg! :) Vad är det för sås du har gjort?

2012-01-13 @ 09:07:41
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0