Salam aleykum

Alles Gut?
Denna veckan är konstig här hemma.
De kvällar jag är ledig jobbar J och vice versa.
J blev egentligen erbjuden jobb hela veckan men eftersom han behöver bilen för att kunna ta sig ifrån jobbet och jag detsamma så fick det bli så här.
Jag har ägnat dagen åt att slappa och nu har jag galet ont i nacken efter soffläge hela dagen.. pinigt smileys/Smiley14.gif
Jag slutade 09.45 imorse och det enda vettiga jag gjort idag sen dess är städning av lägenheten och ja... det var nog det ha,ha.
Imogon blir det andra bullar.
Frukost med mamma kl 10, spinning på friskis klockan 12 och bowling på kvällen med pappa och syskonen.
J jobbar givetvis.
Okej, nu behöver jag lite hjälp, jag har kommit åter in i "filmträsket"- kanske inte så konstigt med tanke på att det blir en del ensamma kvällar nu. Iförrgår såg jag The Change Up som var ganska underhållande och smårolig och är det något jag är riktigt kräsen med så är det komedier.
Jag gillar alla typer men tycker udda filmer och gärna icke amerikanska/ brittiska är mest spännande.
Om ni ger mig lite tips på bra rullar så ska ni få mina favoriter sen och trust me I've seen a lot of movies.
Jepp SHOOT



Ikväll blir det denna, skeptisk men nyfiken =)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Aleykum el salam

Några filmer kan jag tyvärr inte tipsa om men det ska bli trevligt att äta frukost ihop i morgon.

Puss

2012-01-12 @ 22:40:09
Postat av: Anki

Hm okej, du gillar skumma filmer, här kommer en skum film jag blev tipsad av en klient från jobbet. The box. Handlar om ett par som får hem en låda med en knapp. Trycker de på knappen blir de miljonär MEN en person som de inte känner kommer och dö. en annan skum film som jag blev tipsad av samma klient är Hard Candy, och den rekommenderar jag. Man blir lite smått förvirrad i huvet. Den handlar om en liten flicka som åker hem till en pedofil, och mer kan jag inte avslöja för då förstör jag hela filmen. Hon spelar tjejen är jättebra skådespelerska, just i den. Själv tyckte jag att den var skitkass, men du kanske gillar den :)

2012-01-13 @ 09:11:36
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Anki

Alltså The box tycker jag är skitkass, och Hard Candy tycker jag är bra :) Blev lite fel där!

2012-01-13 @ 09:13:04
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0