GÅ O LÄGG DI !

Skaoppojobbaimorgonmenorkarinte!
Orkar inte ens lägga mig, är inte trött men borde vara.
På Lördag är det jag som tar systern under armen och drar till Malmö för hotellnatt och mys.
VÄLBEHÖVLIGT.SE
Jag kommer få flashback till alla hotell vi bodde på under vår resa i höst.
PÅ 6 veckor (då bodde vi dessutom på barnhemmet 3 av dessa och några hos nätter hos värdparet) hann vi bocka av inte mindre än 8 hotell!!!
De Ni!!!
Och igår var andra håsesystern här och mös.
Vi bakade Cupcakes.
De blev en fröjd för både öga och smaklökar!
Nutella Cupcakes från Bambi:s blogg. Dekorerade med marshmallows. RECEPT HÄR!
Min egen Sockertopp
Jag är tokruffsig i håret och spexaren W är sötast som vanligt.
Mina Systrar Är Bäst!

GONATT

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ser mumma ut det ni bakat. Önskar att jag med hade en syster - det enda jag har är en stor lillebror. Inte riktigt samma sak tror jag. Har Jimmy fixat ny blogg till dig igen? Fin. Puss

2012-01-05 @ 06:52:14
Postat av: Anonym

Och jag är lyckligt lottad ju för jag har hela 2 stycken =) Fast en lillebror är inte heller dumt. Tänk o inte ha nåt syskon- fy katten!! Jimpa har fixat ny design ja, fiiiin =)

2012-01-05 @ 08:04:10
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0