Världens bästa flickvän- award går till..

Hur snäll är jag :P
Vad har J gjort för gott för att förtjäna en brud som mig?!
Jag har tillbringat 1 ½ timme med att göra matlådor till J.
Om jag känner J rätt så lär 1 gå åt redaqn imorgn när jag jobbar kväll.
Han hatar verkligen att laga mat åt sig själv och äter massa "skit" när jag inte är hemma: Mackor, gröt, en mugg fil, gorbys piroger vad som helst bara det går fort att göra.
Grönsaker existerar nog inte ens till maten när jag är borta ;)
2 lådor med korvstroganoff och ris och 2 lådor med stekt falukorv och stuvade makaroner.
Stuvning på G
Det har varit superskönt och härligt att vara ledig i 2 dagar. Jag har hunnit med både träning, städning och slappning. Imorgon jobbar jag 9-24 och knegar sen på i helgen.
Jag fick förlängt ytterligare 2 veckor och nu har jag precis skickat in en ansökan om att få gå på detta vikariatet tills det går ut i Juni.
Det står mellan mig och en till så please- Håll alla tummar.
Kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vad snäll du är men var har du ställt matlådorna till MIG???? Ha ha

2012-02-09 @ 21:16:12
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Rena dröm frun! Bäst att inte visa detta inlägg för sambon! ;)

2012-02-09 @ 22:26:46
URL: http://finest.se/sojkasframtid
Postat av: Sandra

fint gjort av dig bella - förresten, va jag tycker om din header, bilden på dig med världens utsikt! Riktigt tjusig! Kram

2012-02-27 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0