Barnvakter och Bra musik

Status: Huvudvärk och "sletenhet" (kan man säga så?)
Igår var vi barnvakter (jag och J) åt två små gullungar.
Det gick superbt förutom det faktum att ingen av de ville sova.
Inga tårar och ledsenheter förrän huvudet lades på kudden, ja då jävlar fick vi veta att vi levde.
"Mammma" eller var det "Pappa"? svårt att avgöra vad som skreks?!
Ja, ja det var bar aatt ta opp ungen igen och passa på att mysa och kramas tills mamman och pappan kom hem.
Jag protesterar inte ;)
Båda jag men framförallt J blev minsann lite sugna, J är ju värsta supernannyn visade det sig.
Medans jag lagade mat kånkade han runt med bebisen samtidigt som han lekte lastbil.
Dold talang minsann!
Kan det vara det faktum att han tränat de senaste jularna ;)
I övrigt hade jag sovmorgon idag, slocknade som en klubbade oxe klockan 23.30 igår kväll och hade ställt alarmet på 09.30. 07.15 vaknar jag av att hemtelfonen ringer: Jobb!
Jag ska ju jobba klockan 13 idag så jag tackade givetvis nej men somna om?
OMÖJLIGT!
Därav statusen!
Nu bliré duschen och packa väskan och sen åka till världens härligaste grabbar på jobbet♥
Den här låten spelas högt och på repeat här hemma under tiden:
Storebror i familjen spelade sin favoritlåt ungefär 127 ggr för oss igår och vi dansade loss ordentligt. VI delar inte riktigt smak så det känns gott att få den sk*tlåten ur huvudet ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

och jag e djävligt sugen på att bli mormor..... har jag sagt det innan?

2012-02-02 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0