Två favoriter

Jag har blivit totalsåld på två saker.
Den ena av de dricker jag varje kväll, den andra hade jag nog också druckit varje kväll men det känns inte riktigt okej..
Det ena är detta utmärkta te ifrån Friggs. Ett jävligt stort plus är att det är ett ekologiskt te och ett nästan lika jävla stort plus är att det doftar helt freakin lovely. Det vattnas i munnen på mig och jag måte sniffa på påsen några sekunder innan jag doppar den i vattnet. Med en tesked honung i så är det top notch.
Ecologica Berlina KRAV
Detta vinet provade jag för första gången i helgen och det var helt klart ett av de bästa jag någonsin frestat min tunga med. Sött och fruktigt, precis som jag vill ha't. Smakade Mumma och kommer helt köpas hem många gånger! Också ekologiskt och med ett superbra pris om du liksom jag är En utsugen liten fattiglapp.


Här hemma bakas det nu knäckebröd, husligt ta mig fan.
Jag bakar efter detta receptet, testade det för någon månad sen och det var superbt och gick åt fortare än någon hann säga "Mumma".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0