En fredagkväll nu!

Ikväll har jag avnjutit Sushi med bästaste familjen (jag vet att man inte kan säga bästaste för det är inget ord och J brukar kalla mig för ordpolis då jag starkt ogillar när folk säger ord som inte existerar men vi gör ett undantag idag). DET är vid sådana tillfällen som jag känner att jag verkligen njuter av att bo i K-stad igen.
Nu sitter jag och avnjuter ekologiskt vin som smakade mumma.
Ska defintivt köpas in fler gånger.
Jag funderar ofta på hur jag förut orkade med att vara ute och svira 2-3 gånger i veckan.
NU är jag trött och efter glaset druckits upp lär det bli bingen.
Att festa eller ens få för mig att gå ut just nu ger mig huvudvärk vid blotta tanken.
För några år sedan kunde jag inte dricka alkohol utan att suget i magen efter utgång kom.
Jisses.
De senaste gångerna jag varit ute har varit med syrran och vi har haft vansinnigt roligt alla gångerna.
Jag får nog rycka upp mig och lufta benen snart igen med henne :)
För drygt en månad sen var vi på Harrys i Malmö och upplevde en minst sagt minnesvärd kväll, Merhaba!
Jag fotade mig själv kvällen till ära på Harrys toalett ;)
Avsminkning på hotellrummet.
Ikväll/ just nu och min utsikt är den fina buketten tulpaner jag fick av la familia

Hemmakväll/ samboliv i all ära men ibland är det inte fel att komma ut lite, piffa till sig och träffa folk.
Soon to be.
Någon frågade om tassebo:s hemsida, klicka här så kommer du till den.
◊Shab Bekhejr/ Godnatt◊

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tackar för en supermysig kväll och sushin var perfekt. Och jag är också glad att ni bor nära.....

2012-02-04 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0