Det var bättre förr (eller iallafall lika bra) =)

Jag älskar 60-tals musik och ett par år i tonåren var det det enda jag lyssnade på.
En stor favorit var Nancy Sinatra.
Hon är fortfarande ruskigt bra i mina ögon, öron.
Denna låten är dessutom soundtrack till en av mina favoritfilmer Kill Bill (eller egentligen är ju Kill Bill 2 filmer)
Väldigt fin text!
Och hur käck är inte denna musikvideon, och låten går ju inte heller av för hackor.
Minns att Jessica Simpson gjorde en väldigt sexmodifierad version för ett tag sedan.
Ja också klassikern förstås. Superfin och gullig duett med Nancy SInatra och hennes pappa:
Och hur snygg?  Svar: Supersnygg!
Foto 2 - Nancy Sinatra
(Bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0