Det går bra nu

På gratisfronten har det bara varit skräp fram tills för nån vecka sen.
På bara en vecka har jag fått massa bra saker:
Choco påse från marabou, en lindt mörk choklad med roasted almond som kom ihop med salamin.
Salamin och den mörka chokladen är tänkt till vinprovning.
Jag testade en bit av korven idag och den smakade bara "fett" så på Lördag blir det att köpa hem vin och smaka av med det istället. Den kanske kommer mer till sin rätt då.
I veckan ska jag hämta ut en Loka Peach/ Raspberry med. Fick sms-kupong idag.
Loka hallon persika bild
(Bild)
Förra veckan vann jag en Marabou black 200 gr men den gick åt i helgen när mamma och company var här.
Fick bra betyg =)
Fler sådana här veckor tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0