You've got it

I sommar ska J jobba i Jönköping och jag här i Skåne.
Detta innebär givetvis att vi kommer bo på olika håll hela sommaren :(
Tråkigt såklart men jag försöker att tänka positivt.
Med mitt nuvarande schema på 75% (vilket jag hoppas jag får behålla) har jag massvis av ledig tid mitt i veckan och kan åka upp och stanna flera dagar :D
I mitt älskade Jönköping♥
J kan komma ner ibland på helgen och han har blivit lovad att få några dagar ledigt mitt i veckan också.
Det är dessutom svårt att inte se fram emot denna sommaren då jag har en hel del skoj inplanerat redan.

•I början av Juli tar jag brudarna i familjen (mina systrar, mamma och tjejkusinen) och sticker på en weekend till Budapest- woop-woop!! Hörde jag Langos, Terminalbad, museum och kallt vin på uteservering med bästa sällskapet :)

•I slutet på Juli åker jag, Lina och mamma upp till Götet för att kolla på bossen på Ullevi. Tack LinusIda för Julklappen

•Den 14:e Augusti åker jag och J till Bali för att pendera lite mer än 2 veckor i paradiset. Vi avslutar resan med några dagars stopp i BBBBBBBBANGKOK!!!!!

2012 började inget vidare för mig men jag hoppas verkligen få ta revansch med start i sommar!
Och snälla, snälla, snälla farbror Springsteen. Spela min favoritlåt på Ullevi.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilken kanonsommar det kommer att bli. Och jag är så glad att jag får vara delaktig i två av aktiviteterna. Wilma sa häromdagen att hon saknade Jönköping och vette hundan om inte jag också gör det lite grann. Vi hade attans så trevligt när vi hälsade på er och Jönköpings klädesaffärer är MYCKET bättre än K-stad. Jag och Wilma får kanske också åka och hälsa på Jimmy några dagar... ha ha

2012-04-17 @ 21:39:17
Postat av: Anonym

Ni får väl komma och hälsa på i sommar då. Jimmy ska ju bo i sin farmor och farfars hus så där finns ju gott om plats. Ja, jag ska iaf spendera en hel del tid där. Och sen hoppas vi ju på att flytta till en större stad snart så då får vi ha vårt mys igen men lite närmare =)

2012-04-18 @ 11:12:45
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0