Landa mjukt

Jag har snöat in mig helt på det här med resor igen.
Ja, mina tankar snurrar ju ofta runt det här med att se världen men sen emellanåt så fastnar det liksom där och jag tänker på det åtminstone 23*7.
Nu har jag dessutom hittat en helt underbar sida fastnar, drömmer mig iväg och hör min själ och hjärta viska
"Alla dessa platser ska du ha sett innan du blir gammal, grå och vissnar bort".
Det är en dröm, ett svår-nått mål men ändå realistiskt.
Såna drömmar tror jag är bra.
Tanken på min dröm flyttar mig lite längre bort från det svarta hålet jag nyss tagit mig upp ur, den smeker mina sår och sjunger vaggvisor för min själ.
380733_2052284963923_1748518007_989488_419050569_n_large
bild
Nu har jag drömt mig bort bland transibiriska järnvägar, inkarikets gamla stoletheter och svindlande vattenfall.
Nu blir verklighet och plugg istället... en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0