Oundvikligt

Idag hände något sorgligt för en person i min omgivning.
Hela dagen har detta snurrat i mitt huvud och mitt hjärta ömmar för denna personen och dennes familj. Det finns inga ord för det, eller finns det det?
Kanske inte mina men någon annans väl beskrivande verser:
Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och någonting alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig densamma mer.
Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och någonting alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig densamma mer.
/ Alf Henriksson

Jag har varit med om dig -
jag kan aldrig förlora dig...


/Jaques Werup

Kommentarer
Postat av: mamsen

Livet är en hård skola <3

2012-04-09 @ 06:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0