Helt väck

309932_358700340847895_177240795660518_1067571_1119712088_n_large
Jag förstår inte vad som hänt med mig i helgen.
I Fredags började det hela med att jag mådde riktigt pissdåligt på kvällen, var övertygad om att jag skulle bli sjuk, ja kanske dö (viss överdrift kanske men ni förstår känslan).
Ont i hela kroppen och slut i rutan.
Hela grejen blev ju knappast bättre av att jag dessutom befann mig på jobbet och skulle sova där på natten...
När en av grabbarna kom in för att lämna min nyckel som han lånat så låg jag exakt som på bilden vid skrivbordet, fint!!
På natten sov jag 7 timmar och vaknade av alarmet vid 8.
Kände mig hyfsat pigg på morgonen.
När jag kom hem vid 11 kunde jag ändå inte sluta gäspa och sov 1 ½ timme på eftermiddagen sen vankades det kalas.
På kalaset fick jag be om 2 alvedon och slocknade nästan i soffan vid tårtdax.
PÅ kvällen somnade jag så fort vi kom innanför dörrarna vid 23.30 och sen började helvetet.
Vaknade 1, vaknade 2, vaknade 3.15, 4.30, 7.30, 8.30 och slutligen vid 11..
Hade de sjukaste och äckligaste mardrömmarna någonsin, där jag var medveten om att jag sov och försökte vakna genom att nypa mig i armen. Vaknade, var vaken 1 minut och insåg att jag fortfarande sov då hela mardrömmen började om igen, nöp mig i armen och vaknade, efter 1 minut började mardrömmen igen och jag insåg att jag fortfarande sov... USCH!!!
Fruktansvärt otäckt var det och vid fjärde eller femte försöket lyckades jag vakna på riktigt och vågade inte somna om på nån timme...
Idag var jag helkonstig på dagen och kände mig lustig i hela huvudet, som att jag var utanför mig själv men sen blev det bättre och jag gick till och med på bio med lilllillasystern.
Ikväll är jag helt slut igen och vill bara lägga mig och sova.
MEN.. självklart måste jag plugga.
Suck!
Lustig helg och lustigt tillstånd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0