Min 25 års överraskning!

I Lördags skulle vi till Mamma och äta för att fira litegrann av min födelsedag.
På dagen hade vi bestämt att vi skulle iväg för att kolla upp vart jag ska på intervju idag så jag inte behövde känna mig panikslagen för att jag inte hittar när det väl var dags.
Vid 11.30 tiden kläcker J ur sig att mammas sambo Peter ringt och frågat om vi kunde hämta kött på ett ställe (Bellas Place) till kvällen.
De hade så mycket att göra och hann inte själva.
Jag blev irriterad på J för detta innebar ju att vi inte skulle hinna åka till Hässleholm som vi planerat.
Snäste något om att det är "typiskt just när vi bestämt annat, och kasst att ringa med så kort varsel"

Ja, ja. Inte mycket att göra.
Vid 16.40 var jag frädigsminkad, påklädd osv så vi satte oss i bilen och körde mot restaurangen.
Till saken hör att Peter hämtade kött på detta stället för ett par veckor sen då han fyllde år ochd et var svingott, så jag köpte ju liksom hela konceptet.

När vi var framme så tjabbade vi lite samtidigt som vi gick mot dörren och jag pep fram till servitrisen "Vi skulle hämta.." men hann inte färdigt förrän J fyllde i "Peter S"
Jag gav honom arga blicken och sa "Hörde du hur det lät, det lät ju som att vi skulle hämta Peter S".
Samtidigt som jag avslutar min mening så hör jag "BELLA, BELLA, BELLA"
VI gick efter servitrisen och jag kolla mig omkring och tänker *Det lät precis som morsan, him fan e di*
Kollar mig mer omkring och ser ingenting förrän jag blickar uppåt och ser mojjan sitta där.
Jag hinner tänka *Gud vad kul, mamma, Peter, Lina och ungarna är här*

Men när vi går uppför trappan ser jag plötsligt också Pappa.
Tittar på J och tittar tillbaka på bordet och då ser jag Ania.... och Farmor och sen ser jag Ida och sen ser jag att där sitter hela min älskade familj.
Då har vi precis kommit upp på andra våningen och jag drämmer till J på armen och väser med ett leende '
"Vad fan, visste du detta?"


Jomen det gjorde han ju givetvis ;)
Mitt hjärta slår i 120 och ala kollar på mig och skrattar och jag får inte fram ett ljud.
CHOCKTILLSTÅND AB innan jag viskar fram ett "Hej" med Big Smile :D


Reagerade lite på att J ville ta ett kort bara sådär på mig innan vi åkte men tänkte att han väl tyckte jag var fint klädd eller nåt ;)


2 av mina absoluta favoritungar <3


Farmor, farfar, Moster, Lina <3, Pappa


Lillabroren, Kusin, Morbror, Mamsen <3



tre fjärdedelar av Lövarna och Kusin Oskar längst bort


Oskar, Wilma och Optimus Prime ♥


Brorsan Balle och Antonio P.


Jag hade en så stilig bordsherre vid min sida, han underhöll mig hela kvällen♥


Och maten var så god att jag inte ens kunde sluta äta för ett kort ;)



Mysigaste A och Wilma!


Det var den bästa överraskningen jag någonsin fått och jag blir så rörd när jag tänker på att alla som var där hade kommit för min skull.
Ibland känner jag mig så ensam och vilsen, då ska jag tänka tillbaka på den här kvällen♥

♣I am a very lucky girl♣

Tack snälla Mamma och Lina för den bästa överraskningen EVER!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: mamsen

Vassego lilla vän. Det var riktigt kul att se din min när du fick syn på oss.......

2011-11-15 @ 19:47:17
Postat av: Ania

2011-11-16 @ 17:27:00
Postat av: Michelle

gud va roligt att bli överaskad så där! vilken härlig familj du har Bella! :)

2011-11-17 @ 22:54:29
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0