Nyttigt mys

Denna helgen går i ett, jag är ju i Jönköping och det är så mycket jag vill hinna med samtidigt som jag jobbar typ... hela tiden!!
Idag går jag på klockan 14 och går av klockan 23 imorgon. Ha,ha- så jobbar vi inom den sociala sektorn!
Igår hann jag snabbrusa in på Gina en sväng men ska dit idag igen.
Min favvoaffär som jag saknar såååå mycket.

Jag är inkvarterad hos J:s härliga föräldrar men eftersom dom är i Berlin så är det bara jag, J:s lillasyster och hennes pojkvän hemma. Ja plus två störiga taxar med.
Jag är inte jätteförtjust i små hundar och vill absolut inte ha dom i sängen men inatt krafsade den ena på dörren så mycket att jag höll på att bli tokig. Jag var uthållig och inbillade ig att hon minsann skulle ge sig snart men icke!
1 ½ timme höll hon på och då gav jag upp och släppte in henne ;)

Klockan 7.30 skallade nästa hund utanför om att hon minsann ville in så ja, ensam i sängen har jag inte behövt känna mig!

Igår på jobbet käkade vi något riktigt gott till fredagsmys nämligen:

GRANATÄPPLE!

MIn kollega hade köpt dom för 15:- kilot i en frukthall nära stan så jag hoppas kunna köra inom och köpa med mig ett gäng hem. Sååå gott och såå nyttigt ju, läs mer här

Jaha, nu måste jag slänga ihop en övernattningsväska och sen bär det av.

VI höres!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0