Sometimes I feel like throwing my hands up in the air =)

Jag är fyrkantig i skallen och börjar få riktig spänningshuvudvärk.
AirAsia ville inte alls som jag och Lina idag men till slut så gick det.
Således är flyg från Thailand till Vietnam bokat :D

Dessutom bokades 3 nätter på Koh Samet in.
Har hört massa om den ön och nu ska man äntligen få uppleva det.
Just nu är det nog tur att det är "så mycket" omkring mej.
Annars hade jag nog inte tänk på annat är Vietnam och Thailand.

Dock kan jag erkänna att min resa "ställer till det en del" eftersom jag inte kan jobba då och dessutom blir jag ju arbetslös i Augusti.
Men jag har inga tvivel att det kommer vara så värt det i efterhand!

Detta kommer bli en sån jävla häftig resa.
Jag ska verkligen få känna att jag lever :D





















KOH SAMET.

Någon som varit där?


Asien- snart ses vi igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0